Verzending
Na aankoop via onze website nemen we contact met u op om de verzending of het ophalen van het object te bespreken. De prijzen op onze website zijn exclusief levering. Neem contact met ons op als u een verzendofferte wilt ontvangen.
Al onze items worden verzonden of opgehaald vanuit Kortrijk, België. In België, Nederland, het noorden van Frankrijk of Duitsland leveren we persoonlijk, afhankelijk van het object en de wensen of behoeften van de klant. We kunnen wereldwijd levering regelen.
De koper is ook vrij om de verzending zelf te organiseren. In dat geval, en tenzij anders overeengekomen, moeten betaalde items binnen een week na betaling worden opgehaald. Na deze week wordt een opslagvergoeding van €100 per week toegepast.
Transportschade
Helaas komt het wel eens voor dat een verstuurd product schade heeft opgelopen. Uiteraard proberen wij dit te voorkomen door de zending zeer zorgvuldig te verpakken. Bij aankomst van uw zending verzoeken wij u deze direct te controleren.
Controleer de verpakking aan de buitenzijde en controleer het verstuurde product. Mocht er onverhoopt toch schade zijn ontstaan dan vragen wij u dit binnen 24 uur aan ons te melden via een e-mail aan: info@conceptliving.be
Graag ontvangen wij foto’s van de schade (en de verpakking) zodat deze direct beoordeeld kan worden. Hoe sneller u het meldt, hoe eerder wij aan de slag gaan om het op te lossen.